"Don't complain about things you are not willing to work hard to change"

sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Naisten 10

Tänään juoksin Naisten 10 ensimmäisen kerran! Ennen tätä olin juossut pari kertaa noin 5 km. Tänään hölkkäsin 10 km ja aikaa meni 1 h 7 min! Hyvä suoritus ekakertalaiselle.

Onneksi sää suosi ja porukka oli mukava! Minulle kävi niin hyvä tuuri että mieheni serkku soitti minulle perjantaina ja sanoi että heidän työpaikan juoksuporukassa on pari kiipeenä ja että haluanko minä ottaa yhden paikka.... Tottakai lähdin mukaan , mies kyllä oli vihainen koska hänellä olisi ollut muita suunnitelmia.


Minä ja Anna



kohti starttia
alkulämmittely

Maalissa, jeee!!!!


Huomaa että Anna joka normaalisti juoksee 10 km alkulämmitykseenä on ihan kuin olisi just päässyt alkuun, kun minä taas punainen kuin tomaatti ja ihan loppu... Anna on kokenut maraton juoksia....

Nyt on kyllä polvet kipeänä niin huomenna on "lepo" päivä!

Kiitos Anna ja Saanio & Riekkola Oy lipusta ja seurasta!

Saanio & Riekkola Oy juoksuporukka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti